صفحه شخصی سید علا سبزپوش

برنامه نویس دات نت و sql_server --ریاضیات

صفحه شخصی سید علا سبزپوش

برنامه نویس دات نت و sql_server --ریاضیات

چطور سرور ما را سر کار گذاشت ؟

راستش قرار بود این هفته در مورد کلاسهای اینترفیس و abstract صحبت کنم اما امروز که به محل کار آمدم متوجه شدم که شبکه اینترنت مشکل داره ، خلاصه ما هم شروع کردیم به بررسی مثلا کارشناسانه و زنگ زدیم به شرکت و خلاصه 3 ساعت تمام خودمون را الاف کرده بودیم که ای اینترنت ما چه مشکلی پیدا کرده تا اینکه



ناگهان نظافتچی از راه رسید و گفت مهندس جان امروز داشتم جارو می کردم ، یکی از کابلها در آمد من هم الکی گذاشتم پشت سرور ، ما هم که مونده بودیم چی باید بگیم یه نگاهی انداختیم به پشت سرور و تازه متوجه فاجعه خنده دار شدیم که ای بابا این کابل شبکه ما قطع شده ،

خلاصه اینقدر به بی سوادی خودمان خندیدم که واقعا داشتم دل درد می گرفتم .

واقعا توی این دنیای رایانه چقدر جای پیشرفت داره و من چقدر بی سوادم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد