صفحه شخصی سید علا سبزپوش

برنامه نویس دات نت و sql_server --ریاضیات

صفحه شخصی سید علا سبزپوش

برنامه نویس دات نت و sql_server --ریاضیات

خاطراتی برای یلدا بازی وبلاگی

آقای آواژ در وبلاگ بهساد به ما لطف کردند و از ما خواستن در این بازی وبلاگی برای شب بلدا شرکت کنیم . ما هم چند خاطره ای می نویسم


تن ماهی


در سازمان محل کارم ، بنده کارشناس نرم افزار هستم ، اینجا نرم افزاری مالی و ... نصب شده است ، از طرف شرکت فردی بعضی مواقع برای رفع برخی مشکلات مراجعه می کرد ، به مرور زمان رفاقتی شکل گرفت ، وقت نهار با هم به رستوران سازمان می رفتیم ، روزی غذای سازمان مطابق میل این بنده خدا نبود ، در سازمان ما اگر کسی غذا را نمی خواست  می توانست تن ماهی سفارش دهد ، خب این بنده خدا پرسنل سازمان نبود لذا از من خواست برایش تن ماهی بگیرم ، من هم رفتم گرفتم ولی بدلیل بروکراسی ، تن ماهی که باید صدتا امضا می گرفتی تا تن ماهی تحویل می دادن ، انگار دارن یک کار عظیم انجام می دهند ، خلاصه من تن ماهی را گرفتم و خیلی عصبانی شده بودم آمدم در حالی که غر می زدم ، قوطی را باز کردم و همه را ریختم توی ظرف خودم و با عصبانیت و به تندی همه را خوردم ، وقتی غذام تموم شد ، دیدم بنده خدا داره با تعجب نگاه می کنه ، تازه فهمیدم ای دل غافل ، قرار بود تن ماهی برای اون بگیرم ولی من همش را خوردم ، خلاصه کلی ضایع شدم ولی چون رفیق شده بودیم با اصرار خودم از بیرون براش ساندویچ سفارش دادم ،


نظرات 1 + ارسال نظر
senaps سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.amd225.iblogger.org

سلام
جالب بود...کار خیلی خوبیه که فرهنگ های ایرانی الاصل مون رو زنده نگه داریم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد